Tuesday, March 22, 2011

thank for you service!!!!!!!

Salam semua staff dan masyarakat luar...tetiba jek nk update lagi cerita majlis jamuan persaraan kecik kecik di adakan di KSM pada hari Khamis 17 march 2011 .....dh 2-3 hari ni busy baru ada masa sikit nk ber blog ni..disini aku ambik kesempatan lagi sekali nk ucapkan selamat bersara pada 2 staff  kesihatan yang akan menamatkan sumbangan mereka pada April 2011 ni..So amat lah berterima kasih pada makcik- makcik di atas sumbangan yang di beri di KSM.Seorang aku panggil makwan jek(Jururawat masyarakat) yang sangat sporting dan hepy go lucky semasa bertugas.memang sporting sgtlah!!!

Inilah dia makwan yang aku maksudkan tu..siap dpt hadiah lagi tuh!!!best ..
 dan seorang lagi aku panggil Puan Saw(farmasi),tapi yang Puan Saw ni tk tau lah macam nk sambung kontrak lagi kot(may be kena buat lagilah nnti majlis jamuan persaraan kot!!hak).Puan Saw ni dari hospital yang dipinjamkan bergiliran ke KSM..so memang jarang jugak lah bersua maybe 1 kali kot seminggu...tapi sama gak lah masih sporting dan skema sikit kot..
ni dia farmasi tk sempat tgk camera sebab nk makan sangat kot!!!    

semoga mereka berdua dimurahkan rezeki lagi walaupun dah lepak kat rumah dengan cucu atau sesiapa pun yg aku tk kenal..ha3
terima kasih jugak pada jemputan yg dtg untuk meraikan majlis ni
p/s:walaupun tk buat di hotel hotel besar pun ,tapi masih meriah jugak lah ..harap2 nnti waktu aku bersara nnti beribu ribu kali meriah lah...hak3

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM/SALAM AIDILADHA READER....... AHAD-3 SEP 2017-11PM I COME BACK......BUSY SIKIT..SAJA TUNJUK KEK YANG PERNAH MAKAN JE......