Tuesday, February 22, 2011

pertama kali buat blog!!!!berjaya jugak......

Assalamuaalaikum dan salam 1 malaysia.....
first sekali terima kasih lah yg melawat ke,terserempak ke,terpelanting tetiba jek kat  blog aku ni ...ha3..

ni maskot aku untuk wishes selamat datang pada semua ..hik3
 
sebelum korang kutuk blog ni..lebih baik aku bagitau dulu ni first time aku buat blog ni dan ni kiriman pertama yek...lain lain kiriman tu next next time ar kan........so dlm proses penambahbaikan lah ye..so tak dapat award "the best blog pun tk pe r..janji hapy berjaya jugak buat blog.



buat blog ni bukan nya nk cari duit cmnii pun..heh3

 Untuk pengetahuan korang blog ni pun aku bljr dari 2-3 orang remaja yg belajar di IPTA(tkyah crite name dia..tknk dia bgga lebih2 lak..memang trima kasih sgt2 padanya(nntilah ada masa kasi hadiah lah..hak3)..nnti korang komen aku try ar repair dan edit ikut kepuasan ..thank u again!!!!

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM/SALAM AIDILADHA READER....... AHAD-3 SEP 2017-11PM I COME BACK......BUSY SIKIT..SAJA TUNJUK KEK YANG PERNAH MAKAN JE......